bosannyer...

| |


aduih... bosan gaks ari ni rehat panjang...tak tau nak wat aper....tapi ok gaks..leh la aku mensantikkan lagi blog aku yang tak berapa nak cantik lagi ni...takper la...bebudak baru belajar....hehehehe........tunggu la sikit ari lagi...insyallah mesti gedeban da vass punya.
kuikuikuikui....
erm ari ni aku, tikah ngan wida jer makan..yang len semua tak mau join...masing2 sibuk nak kuar nak mensopingkan diri...
tringat laks member kat seksyen 2 pulak...windu pulak kat depa, lama tak bergaduh dengan depa...kalau tak ari2 duk masak..
biasala orang bujang, kena masak sendiri la..tapi dah lama tak merasa duk menyewa macam tu..dah dekat 2 tahun rasanya...kira kenangan terindah aku la masa tu...chewah!!! chewah!!! lama tak guna trademark aku ni...chewah!!! chewah!!! eceeh...malu la pulaks......

erm nak gi carik bahan yang menariks plaks.......

0 comments: